قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان

Wiki Article


اگر یخچالی که انتخاب کرده‌اید مجهز به آبسردکن و یخ ساز است باید به وضعیت آن بسیار دقت کنید. چرا که فیلتر آب این بخش از یخچال شما باید حدودا هر 6 ماه یکبار تعویض شود. البته یخچال‌ های هوشمند بوش امروزی بعد از تمام شدن عمر فیلتر آب خود روی صفحه نمایش اخطاری با مضمون این که فیلتر آب باید تعویض شود، به شما نشان می دهد. شما می توانید میزان دمای یخچال و فریزر ، میزان رطوبت این دو قسمت ، هشدار ها و تغییرات دیگر را از طریق پنل تنظیمات بر روی یخچال فریزر خود تنظیم نمایید تا یخچال کاملا مطابق با نیاز و خواسته شما عمل نماید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در یخچال محصول جدید یخچال و فریزر بوش مدل 58A704، دارای پنج طبقه می باشد که فضایی فوق العاده برای نگه داری از مواد غذایی در اختیار شما قرار می دهد. کمی بر روی یخچال جدید بوش دقیق تر می شویم و بر روی در58A704 پنج طبقه قرار داده شده که دو طبقه ی پایینی برای نگه داری از بطری ها می باشد ولی شما از بخش برای دیگر استفاده ها نیز می توانید بهره ببرید. یک بخش هم برای مخافظت از لوازم ضروری نظیر دارو در اختیار شما می باشد که این قسمت نیز از دسترس کودکان خارج بوده و امنیت بسیار بالایی دارد. ساید بای سایدهای بوش ، محصول تلفیق تکنولوژی روز و طراحی خارق العاده است. با پیشرفت روزافزون صنعت بوش، میوه و سبزیجات تا سه برابر بیشتر تازه نگه داشته میشوند و با فشردن یک دکمه تکه های یخ آماده میشوند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


● سیستم خنک کننده حرفه‌ ای درون یخچال که باعث میشود موادی که در آن نگهداری می‌ کنید تازه‌ تر بمانند. ● تنوع بالای این محصولات از نظر طراحی این مزیت را در اختیار شما قرار می‌ دهند که بتوانید محصولاتی سازگار با فضای خود در اختیار داشته باشید. مواردی که در ادامه با شما در میان می گذاریم اطلاعاتی است که باید به آنها توجه کافی داشته باشید تا بتوانید در نهایت بودجه مورد نظر خود برای خرید یخچال را به درستی مصرف کنید. خریداران گرامی , به دلیل نوسانات ارز و همچنین مشکلات پیش آمده در کشور (بیماری کرونا) لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از وضعیت موجودی کالا و استعلام جدیدترین قیمت کالا با ما تماس حاصل فرمایید.چنانچه قبل از تماس سفارشی ثبت نمایید امکان لغو آن وجود دارد. استابلایزرهای دلتا دارای گارانتی یکساله وخدمات پس از فروش شرکتی می باشد.


از ویژگی های بارز یخچال KAG93AI30M می توان به طراحی شیک و کاربرپسند آن اشاره کرد. نمای ظاهری این یخچال در رنگ نقره ای بسیار جذاب است و جلوه ای تازه به فضای آشپزخانه می دهد. یخچال KAG93 مجهز به هوم بار، تکنولوژی NoFrost، آبسردکن و یخساز اتوماتیک، قابلیت اتصال به آب شهری، فناوری گردش هوای چندگانه و فناوری FreshSense می باشد.


MultiAirflow در تمام سطوح یخچال و فریزر جریان هوای نرم و ملایم ایجاد می کند. تغییرات دما کاهش می یابد و زمان خنک شدن کاهش می یابد – بنابراین طعم غذای شما برای مدت طولانی تری تازه خواهد ماند. شرکت بوش که از این قابلیت به عنوان «بار کمکی» یاد کرده، این امکان را برایتان فراهم می سازد تا کاملاً سریع و آسان مواد خوراکی و علاقه مندی هایتان در اختیار قرار بگیرند. لازم به ذکر است قسمت هوم بار دارای یک قفسه می باشد که بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال هر آنچه که بخواهید را در دسترس داشته باشید. این حسگر که توسط شرکت بوش در این یخچال به کار رفته است کار کنترل دما و جلوگیری از نوسانات دمای داخل یخچال را بر عهده دارد تا شما از افت کیفیت مواد غذایی خود هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.


این تکنولوژی که به تکنولوژی جریان چند گانه مشهور است باعث رسیدن هوای تازه و خنک به تمام قسمت های یخچال فریزر میگردد. این محصول دارای four طبقه است و 4 طبقه هم در درب آن طراحی شده است که جهت نگهداری از مواد عذایی مختلف کاملا کافی به نظر می‌رسد. مثل همیشه بوش این طبقات را از شیشه نشکن و ضد خش ساخته است تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد و به سادگی هم آن را تمیز نمود. مدل های مستقل هم برعکس توکار به صورت جداگانه در هر قسمت از آشپزخانه که بخواهید قرار می گیرند اما در بعضی ها که دارای طراحی ضد عمق هستند از سایز استاندارد کابینت، عمق بیشتری دارند و هم سطح با پیشخوان قرار نمی گیرند.


این پنل در جایی قرار گرفته که دست فرزندان شما به آن نمی رسد پس نگرانی بابت دخالت فرزندان خود و به هم ریختن سیستم نخواهید داشت. پس از بررسی اندازه یخچال ساید و یا ابعاد ساید بای ساید های برند های گوناگون نیاز است تا راهنمای خرید و نکات مهم مربوط به آن را مطالعه کنید تا برین یخچال ساید بای ساید را برای خود خریداری کنید . در رابطه با اندازه ابعاد ساید بای ساید ، مقدار وزن یخچال ساید هم از اهمیت بالایی برخوردار است . قبل از خرید تنها با یک سرچ و پرس و جو ساده به راحتی می توان وزن یخچال ساید بای ساید را بیابید ، اما در کل وزن یخچال ساید سبک نیست و یخچال های ساید با ساید جزو آن دسته از یخچال ها محسوب می شود که به علت وزن زیاد جا به جای آن ها با مشکل رو به رو است .


انجماد سریع با بهره‌مندی از حداکثر توان کمپرسور دمای محفظه فریزر را به سرعت کاهش داده و باعث منجمد شدن سریع مواد غذایی می‌شود. اگر به دنبال مجهزترین محصول بوش هستید، این مدل یخچال بهترین طرح زیبا و کارآمد خواهد بود‌. این دستگاه با ابعاد 92.8×85.6×181.2 طراحی شده و برای خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب است. همچنین ظرفیت کلی آن برابر 668 لیتر می باشد که جنس طبقات داخلی آن (۴ طبقه) از جنس شیشه مقاوم و با قابلیت تنظیم ارتفاع خواهد بود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

این یخچال و فریزر یکی از قدرتمند‌ترین محصولات تاریخ شرکت بوش است و از بالا رده‌ترین محصولاتی به حساب می‌آید که تا کنون بوش تولید کرده است. یخچال ساید بای ساید استیل بوش KAN60A40 یکی از یخچال های شرکت Bosch می باشد. یخچال بوش مدل KAN60A40 دارای یخ ریز و آب ریز می باشد و برای تامین آب مورد نظر به آب شهر وصل می شود. همچنین دارای یک بار خانگی می باشد که دسترسی به نوشیدنی های محبوب شما را راحت می کند.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


اگر این قابلیت را قبل از اینکه میوه و سبزیجات تازه را در داخل یخچال قرار دهید فعال کنید، دمای یخچال به صورت موقت کاهش می یابد؛ تا مواد غذایی با دمای داخل یخچال سازگار شود. با این کار نه تنها میوه و سبزیجات به صورت همیشگی تازه و با کیفیت باقی می مانند؛ بلکه در عین حال نیز می توانند با دمای مناسبی و تا مدت زمان طولانی در داخل یخچال باقی بمانند. در جواب باید گفت که شکی در آن نیست وقتی محصولی با گنجایش بالا وارد بازار می‌شود پس حتما از وجود فناوری که بتواند هوای سرد را به تمام بخش‌های آن برساند بهره می‌برد.


امروزه تعمیر برد های الکترونیکی از سالهای پیش بسیار سخت تر و تخصصی تر شده است. ابعاد خرابی آنها می تواند گسترده و تخصصی باشد شرکت فنی مهندسی ساونا آماده ارائه تخصصی ترین... شما می توانید جهت خرید یخچال بوش از بانه با مراجعه به بالای این صفحه انواع مختلفی از مدل های این برند را مشاهده و در نهایت اقدام به خرید یخچال مورد نظر خود نمایید. تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب جز بهترین ویژگی های فروشگاه بانه نیاز می باشد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

هر چه سرعت کمپرسور زیاد تر باشد در نتیجه، انرژی بیشتری هم مصرف خواهد نمود. بنابراین تکنولوژی SuperCooling وارد عمل خواهد شد و دما را به سرعت کاهش خواهد داد و به حالت اول باز خواهد گرداند. با استفاده از این تکنولوژی مواد غذایی داخل فریزر با سرعت بسیار زیاد منجمد خواهد شد و همچنین برای مدتی طولانی آنها را سالم و آبدار حفظ خواهد کرد. قیمت برق در کشورهای مختلف متفاوت است، با این حال شما مدلی را که مصرف انرژی کمتری داشته باشد را ترجیح می دهید، مدلی را که باعث نشود هر ساله مقدار زیادی هزینه برای کارکردش بپردازید. بنابراین توجه به برچسب انرژی یخچال و فریزر در هنگام خرید ضروری است.


چون کابینت خانه برای جای یخچال 181 در نظر گرفته شده و می ترسم جای کافی برای تهویه هوا برای فن یخچال وجود نداشت باشه اگر اطلاعی در این باره دارید ممنون میشم کمک کنید. قصد خرید کالای رژ لب مدادی کنویس دارید ؟ ما به شما کمک میکنیم تا با آگاهی خرید کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی برای وبسایت کالاگت محفوظ می باشد ، استفاده از مطالب سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.


ارتفاع این یخچال هم ۱۷۹ سانتیمتر است که می توان اندازه ۱۸۵ سانتیمتر را برای طراحی در نظر گرفت. ولی با کمی تامل و هنر می توان بیرون زدگی یخچال را که تقریبا ۴۰ سانتیمتر است گم کرد. وقتی می گوییم یخچال ما 30 فوت و یا 28 فوت است شاید خیلی خوب متوجه نشوید که منظور ما چه نوع یخچالی در چه نوع حجم و اندازه ای است .


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


این دستگاه در مجموع ظرفیت 604 لیتر دارد که شامل 377 لیتر در بخش یخچال و 227 لیتر در بخش فریزر می‌ شود. یخچال ساید بای ساید بوش با داشتن فضای ذخیره سازی بالا کمک می کند تا هر نوع ماده غذایی را در آن نگهداری کنید و جای کافی برای آن ها را خواهید داشت. پس چنانچه شما هم جز خانواده های پر جمعیت هستید خرید یخچال بوش مدل ساید بای ساید بهترین گزینه برای شما می باشد. افزودن مواد غذایی جدید در فریزر می تواند دمای داخلی را افزایش دهد و بر یخ زدایی مواد موجود تاثیرگذار خواهد بود. شرکت بوش برای حل این مشکل از راهکار جدیدی به نام SuperFreezing در تولیدات خود استفاده کرده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قابلیت تنظیم رطوبت را دارا می باشد که محل مناسبی برای نگهداری میوه و سبزیجات می باشد و می توان اطمینان داشت که تا مدت زمان طولانی میوه ها و سبزیجات شما طراوت و تازگی خود را حفظ می کند تا شما همیشه مواد غذایی با کیفیت در دسترس داشته باشید. در این بخش سه طبقه تعبیه شده که جنس آنها شیشه مقاوم در برابر حرارت و وزن زیاد است. بر روی درب یخچال محفظه هوم بار یا همان بار خانگی وجود دارد این قسمت برای دسترسی سریع تر به بطری های نوشیدنی و جلوگیری از باز و بسته شدن های زیاد درب اصلی یخچال و در نتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی و سرمای داخل یخچال می باشد. سیستم خنک کننده ی در نظر گرفته شده برای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش kag90ai20 سیستم خنک کننده ی بدون برفک می باشد، یعنی از تشکیل برفک و یخ بر روی مواد غذایی جلوگیری می کند. این سیستم خنک کننده میزان مصرف انرژی یخچال را کاهش خواهد داد و باعث می شود تا فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی داخل فریزر فراهم شود.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همانطور که می دانید یخچال و فریزرهای بالا پایین تک یخچال هستند و دارای دو درب، یک درب در قسمت بالا و یک درب در قسمت پایین می باشد. عرض این یخچال ها نسبت به برند تولید کننده و ظرفیت خود یخچال ها متفاوت است. کسانی که فضای زیادی ندارند و به دنبال یخچالی جمع و جور هستند یخچال فریزر بالا پایین گزینه ای مناسب می باشد. برای تراز کردن یخچال می توانید به مقاله « تراز کردن یخچال، چگونه یخچال و فریزر را تمیز کنیم » مراجعه کنید. در فضای داخل یخچال بوش 90AW204 سه طبقه ی شیشه ای نشکن وجود دارد که دو طبقه ی آن قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.


حالا نوبت به فضای داخلی این محصول رسیده است زمانی که درب یخچال را توسط ته دستگیره های کشیده و زیبا باز می کنید با سیل عظیمی از توانایی های این محصول رو به رو می شوید. بر روی درب تعدادی قفسه را جهت نگهداری انواع شیشه های مربا و بطری های نوشیدنی قرار داده اند. بر روی این طبقات همچنین می توانید خوراکی های کوچک را قرار دهید تا در زمان نیاز به دنبال آنان نگردید.


سنسورهایی که در بخش ایی از یخچال و فریزر قرار گرفته اند به سرعت نوسانات دمایی را تشخیص می دهند و هوای خنک مورد نیاز را تامین خواهند کرد. با این وجود مواد غذایی و خوراکی ها در هر نقطه ای از محفظه در معرض هوای مناسب قرار می گیرند و برای موت طولانی تازه باقی خواهند ماند. یکی از بخش های یخچال ساید بای ساید بوش KAG80A104 ، قسمت Fresh 0 Zone می باشد که با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید هر نوع ماده ای را در داخل یخچال ذخیره سازی کنید.


قیمت یخچال دوقلو سامسونگ در بانه قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در...
  • یخچال بوش مدل 60A40NE با طراحی زیبای که دارد نمای فوق العاده زیبا و مدرنی به محیط آشپزخانه تان میبخشد.
  • درجه حرارت ثابت در فضای داخلی یخچال یک عامل تعیین کننده در دستیابی به طراوت و طعم بیشتر است.
  • این یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAD80A404 علاوه بر مجهز بودن به سیستم هشدار باز بودن درب ،قفل کودک و دیگر ویژگی ها و فناوری های نوین نیز می باشد.

  • یخچال و فریزر بوش مدل KAN 60A40 NE دستگاهی با کیفیت ساخت عالی است که در طولانی‌مدت عملکرد رضایت‌بخش و تجربه‌ی کاربری خوبی را برای کاربر رقم می‌زند. این سایدبای‌ساید با طراحی ساده و شکیل با هر آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شود و وسیله‌ای کاربردی در آشپزخانه خواهد بود. وجود آبسردکن و یخساز روی در یخچال و فریزر KAN 60A40 NE دسترسی سریع و آسان کاربر را به آب و یخ ممکن ساخته است. وجود آبسردکن نیاز به باز و بسته‌کردن در یخچال را برای نوشیدن آب برطرف کرده است.


    قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


    در این بخش شما دسترسی کاملی به اطلاعات یخچال فریزر ساید بای ساید بوش Bosch KAG90A204 داشته و به راحتی می توانید عکس ها و مشخصات فنی آن را مقایسه نمائید. علاوه بر آن شما می توانید یخچال فریزر های مشابه را که از نظر قیمتی تقریبا در یک رده می باشند، مشاهده نمائید. در ضمن امکان مقایسه محصول مورد نظر شما با سایر یخچال فریزر ها نیز به راحتی وجود دارد. فریزر این مدل می تواند در صورت قطع شدن برق سرما را تا ۶ ساعت به صورت ثابت نگه دارد تا آسیبی به مواد غذایی وارد نشود. موارد بسیاری مانند صفحه نمایش لمسی، نور داخلی، زنگ هشدار باز بودن درب، قفل کودک و بسیاری از تکنولوژی های به کار گرفته در این مدل وجود دارد که باعث شده با توجه به قیمت ساید بای ساید بوش به یکی از پرطرفدارترین مدل ها تبدیل شود.


    قسمت فریزر هم شامل 3 طبقه و 2 کشو برای مواد غذایی یخ زده می باشد، همچنین بر روی درب یخچال ، تعداد four محفظه قرار گرفته شده که فضای بیشتری را در یخچال شما به وجود می آورد و شما به راحتی می توانید اقلام مورد را در این محفظه های شیشه ای قرار دهید. بر رو ی آبریز و یخساز اتوماتیک نمایشگری قرار گرفته است که امکان تنظیمات مربوط به آب ریز و یخساز را فراهم می آورد و می توانید به راحتی با این پنل لمسی مشخص کنید که چه می خواهید. پنلی با امکان وارد آوردن تنظیمات از طریق انتخابگر چرخان در محفظه داخلی یخچال و در مجاورت محل اتصال درب و بدنه قرار دارد، دو انتخابگر در این قسمت طراحی شده اند که یکی مربوط به تنظیم دمای یخچال و دیگری جهت تنظیم دمای فریزر تعبیه شده است.


    این قابلیت موجب می شود تا مواد غذایی طعم و خواص خود را بیشتر حفظ کنند. در فریزر دارای آبسردکن و یخ ساز است که در بالای آن پنل تنظیمات یخچال قرار گرفته است. با استفاده از این پنل میتوانید تنظیمات دلخواه را به یخچال فریزر اعمال کرده و از قابلیت های متنوع این نوع ساید بوش بهره مند شوید. دارین مارکت به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های لوازم خانگی در دهه ی اخیر در شهر تجاری بانه شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر بصورت اینترنتی در خدمت شما بزرگواران به فعالیت ادامه می دهد.


    ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

    یخساز اتوماتیک این یخچال یخ ها را در حالت قالبی و خردشده به شما تحویل می دهد. فناوری انجماد سریع یا همان SuperFreezing، قابلیت مهمی است که در یخچال بوش ساید بای ساید گنجانده شده است. SuperFreezing تکنولوژی جدیدی است که مواد غذایی داخلفریزر را با سرعت بسیار زیاد فریز می کند. به این صورت که کمپرسور با حداکثر توانی که دارد عمل می کند و از این طریق دمای این یخچال بوش 27 فوت را در حداقل زمان، به دمای انجماد می رساند.


    یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


    این دستگاه دارای دو درب بزرگ یکدست بوده که در دو طرف دستگاه تعبیه شده و فضای داخلی را به دو بخش فریزر و یخچال تبدیل کرده‌اند تا شما بر اساس نیاز خود بتوانید از هر کدام بخش‌های آن برای نگه داری بهتر مواد غذایی استفاده کنید. آبریز و یخساز بیرونی در آن طراحی شده و شما به راحتی میتوانید به آب، یخ و همچنین سایر نوشیدنی و خوراکی‌ها دسترسی داشته باشید. برای سفارش و خرید آنلاین آخرین مدل و جدیدترین یخچال ساید بوش 2019 اصل به قیمت ارزان با ما در تماس باشید. پیشنهاد ما برای شیک پسند ها یخچال پرفروش ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI20N با بهترین عملکرد می باشد. اگر می خواهید شامل تخفیف ویژه در ماه جاری شوید همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید.


    ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش
    قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

    به‌ کارگیری این سیستم نوسانات دمایی را در یخچال و فریزر به کمترین حد و زمان مورد نیاز برای خنک‌سازی را به حداقل می‌ رساند. سیستم بدون برفک no frost از تشکیل یخ بر روی مواد غذایی جلوگیری می‌کند و به حفظ تازگی انواع مواد غذایی کمک می‌کند. یخچال ساید 60A40NE بوش با داشتن قابلیت کنترل دما به صورت الکترونیکی با استفاده از کنترل پنل قرارگرفته روی درب کمک می‌کند تا دمای درون یخچال را به دلخواه خود تنظیم نمایید. سیستم خنک کنندگی MultiAirflow به شما کمک میکند تا هوای خنک در سراسر فضای داخلی یخچال و فریزر به صورت جداگانه جریان پیدا کند که این کار به با طراوت تر نگه داشتن مواد غذایی کمک می‌کند. یخچال های بوش دارای مجموعه ای از ویژگی های نوآورانه هستند که طیف وسیعی از سبک زندگی و تنظیمات آشپزخانه را تکمیل می کنند. از یخچال های 3 در و four دری فرانسوی گرفته تا یخچال های فریزر ساید بای ساید و پایین ، بوش دارای طیف گسترده ای از گزینه ها برای انتخاب راه حل مناسب شما است.



    یخچال بوش 93ai30 حاصل ذهن خلاق و نوآور طراحان برند بوش می باشد که نه تنها در دیزاین و زیبایی نمره کامل را خواهد گرفت بلکه در عملکرد و قابلیت ها نیز سرآمد بازار می باشد. این یخچال ساید بای ساید از ظرفیت 598 لیتر برخوردار می باشد و در رده مصرف انرژی A++ قرار دارد. این یخچال با بهره مندی از هوم بار و قابلیت هایی چون آبریز و یخساز اتومات توانسته آسایش و راحتی را برای خانواده ها به ارمغان آورد. برای خرید یخچال بوش 93AI30 از بانه یاب می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید. ابعاد این یخچال ساید بوش، 177×72×91 سانتی متر می‌باشد و وزنی معادل 111 کیلوگرم دارد.


    همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


    با فعالیت در حوزه فن‌آوری‌های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فن‌آوری‌های ساختمانی، این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷,۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد. هنگام خرید یخچال فریزر، بالا بودن فریزر و یا پایین بودن آن فرقی از لحاط کیفیتی محصول ندارد و فقط سلیقه شما در انتخاب فریزر بستگی دارد لذا کیفیت یخچال اهمیتی به مراتب بیشتر دارد. شرکت آلمانی بوش، سال هاست که در زمینه تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت دارد. کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت سبب شده تا هر ساله، افراد زیادی در سراسر جهان برای خرید انواع لوازم خانگی این شرکت اقدام نمایند. طراحی زیبای این یخچال نظر هر مشتری ای را به خود جلب میکند زیرا این یخچال با طراحی مدرن میتواند با هر نوع چیدمان منزل خود را هماهنگ کند.


    ...

    Report this wiki page